رمان به رنگ پاییز
رمان به رنگ پاییز

دانلود رمان به رنگ پاییز اثر نگین عظیمی فشی با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم

درون زندگی هر آدمی رخدادی شکل میگیرد که پذیرشش خیلی دشوار است، زندگی رسم گردون و بگرده و دختر ماجرای ما به رسم قدیمی سرنوشت و روزگار میگردد ، دخترک داستان به رنگ پاییز ما باید خیلی سختی ها را تحمل کند تا پیروز شود …

خلاصه رمان به رنگ پاییز

من را ببخش تابستان ... به این گرمای دلچسبت دل ندادمو به سرعت از روز های داغت گذر کردم

من را ببخش زمستان به سرما عاشقانه ات دل نبستم و با کوچ پرندگان از آغوش برفی ات رفتم

من را ببخش بهار عاشق ترین فصل ظهور ببخش که نو شدنت را ندیدم و از سبزی ات گذر کردم

اما این پاییز لعنتی به من یک عذرخواهی بدهکار است

یک عذرخواهی برای سـقوط برگهایش

یک عذرخواهی برای بید های همیشه مجنونش

برای زوزه ی سرد باد که برگ های خسته را به پنجره میکوبد

برای باران های بی امانش

من هنوز هم دلتنگ تمام عطرهای سرد پاییزی هستم

هنوز هم چیزی در وجودم سوسو میزد که این پاییز تو می آیی

این پاییز از خدا بی خبر به من عاشقانه هایم را بدهکار است

این پاییز یک تو را به من بدهکار است ...

به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود رمان به رنگ پاییز