رمان قلب سوخته
رمان قلب سوخته

دانلود رمان قلب سوخته اثر س.شب با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم رایگان

داستان رمان درباره دختری به اسم سپیده است که یک زندگی عادی دارد ولی در یک شب بارانی سانحه ای برایش پیش می آید که سرنوشتش تغییر میدهد ، عشق ممنوعی را تجربه میکند که راه فراری از آن ندارد …

خلاصه رمان قلب سوخته

ماجرا از اینجا شروع شد که با صدای مادرم از خواب بیدار شدم ... پاشو دختر چقدر میخوابی مگه تو ساعت ۸ کلاس نداری!

بازم کلاس سر صبح ... یکی نیست بگه اگه صبح نمی تونی بیدار شی مگه مرض داری کلاس ور میداری

تازه داشتم خمیازه میکشیدم که باز مامان صدا کرد!

 

این دفعه داد میزد سپیده ... من موندم اول صبحی مامان چه انرژی داره ...

از تو اتاق همین جوری که رو تخت دور خودم می پیچیدم گفتم:

بیدارم بابا ... با چشمایی که فقط یکیشو به زور باز نگهداشتم به طرف دستشویی میرم داشتم از خواب میمردم.

به زور دست و صورتمو شستم و به طرف آشپزخونه رفتم ... مامان داشت صبحانه رو میز میزاشت

سلام خوشگله چطوری ... مامان : خودتو لوس نکن دختر ۲۶سال داری ...

من باید سر صبح هنجرمو پاره کنم من هم قد تو بودم دوتا بچه داشتم .

ای بابا باشه عشقم چرا ناراحتی قول میدم دفعه دیگه زود بیدار شم ...

مامان ... آره جون خودت همیشه همین قولو میدی، بعد دوباره تکرار میکنی.

باشه حالا صبحانه رو رد کن بیاد تا لیلا کلمو نکنده!

مامان ... دختر تو کی میخوای این رفتارای پسرونه رو کنار بزاری رد کن بیاد یعنی چه مثلا مهندس مملکتی ... اولا تا سرکار نرفتم ادعای مهندسی ندارم بعدا این جوری باحال تره .

مامان ... همش تقصیر این باباته که باهات مثل پسرا رفتار کرده ، خوبه حالا سارا مثل تو نشد ... مامان تو همیشه سارا رو بیشتر دوست داری!

مامان ... کی گفته شما …

به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود رمان قلب سوخته