دانلود رایگان عکس نوشته و عکس پروفایل های کمیاب و پرطرفدار برای موبایل و کامپیوتر

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

رمان راز شاهزاده شهر جادو نوشته AMI74 با لینک مستقیم

دانلود رمان راز شاهزاده شهر جادو نوشته AMI74 با لینک مستقیم – جلد ۱+۲

رمان عاشقانه راز شاهزاده شهر جادو با فرمت pdf، apk، epub، jar

رمان راز شاهزاده شهر جادو

رمان پر بازدید راز شاهزاده شهر جادو  از AMI74 (آمنه حلاجیان) بدون سانسور برای کامپیوتر،موبایل،تبلت،اندروید،آیفون,ایپد قرار داده شد

ژانر : عاشقانه / طنز / اجتماعی / تخیلی

دختری با چهره ای بانمک به نام نگین که مانند دخترها جذابیتای خاص خود را داره.نگین فوق العاده معمولی زندگی می کند در کنار پدربزرگش روزهای خوشیو سپری می شود اما این معمولی زندگی آنقدر طولانی نیست!

قسمتی از متن :

همه چیز چند ماه بعد از تولد ۱۸ ساله نگین شروع می شود! در یک روز عادی و آفتابی مانند همه روزهای دیگر وقتی که از دانشگاه می روم نزدیک به خانه پسر خوشگل و Nazi را می بینند که تک و تنها در کوچه ایستاده آشنایی با این بچه پسر زندگی می کند داستان داستان دخترانه از آن است و باعث تغییرات تو زندگی می شود که هیچ وقت حتی فکرش را هم نمیکند

رمان راز شاهزاده شهر جادو

کاربر گرامی اگر نویسندهی رمانی باشید که در تارنمای رمان بوک منتشر شده و درخواست حذف آن لطفا از صفحه «پشتیبانی یا تماس با ما» به ما اطلاع دهید

مشخصات و اطلاعات دانلود از سایت رمان بوک
فرمت فایل: pdf، apk، epub، jar
منبع: romanbook.ir


دانلود  رمان راز شاهزاده شهر جادو 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرین پیکس

عکس گل رز متنوع و جدید و رنگارنگ - آرشیو و گالری بزرگ گل رز

گل رز
عکس پروفایل گل , عکس گل , عکس گل رز سرخ
عکس پروفایل گل رز قرمز در طبیعت زیبا

عکس پروفایل گل های زیبا و عاشقانه

گالری عکس های زیبا و عاشقانه از گل های رومانتیک و خاص طبیعی برای پروفایل تلگرام، اینستاگرام و واتساپ با کیفیت بالا و نوشته های زیبای فانتزی

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرین پیکس

بیت کوین | ارزهای دیجیتال و کسب درآمد - ماینر و دستگاه ماینر

بیت کویین

بیت کوین یک شبکه توافقی است که یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملا ً دیجیتال را بوجود آورده است. این اولین شبکه پرداخت نقطه به نقطه تمرکز زدایی شده است که توسط کاربرانش بدون ھیچگونه اختیار مرکزی و یا واسطه ای، نیرومند شده است.

از نقطه نظر یک کاربر، بیت کوین بسیار شبیه پول نقد اینترنتی است. بیت کوین ھمچنین می تواند به عنوان مھمترین سیستم دفترداری با سه ورودی موجود بشمار آید

bitcoin

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرین پیکس

عکس متن دار

عکس پروفایل خاص

عکس پروفایل خاص

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرین پیکس

دکور | دکوراسیون | دکوراسیون پله | طراح خانه و دکوراتور

دکوراسیون

دکوراسیون عبارتی جاافتاده برای شماری از هنرها و صنعت‌ها برای ساخت آثار زینتی یا کاربردی است که دامنهٔ وسیعی از مواد از جمله سرامیک، چوب، شیشه، فلز، منسوجات و غیره را شامل می‌شوند. این حوزه سرامیک‌ها، شیشه‌آلات، مبلمان، اثاث خانه، و طراحی داخلی را شامل می‌شود.

در ادامه با نمونه هایی از طراحی و تزئینات که با نام دکور یا دکوراسیون شناخته شده اند اشنا میشویم

نمایی از دکوراسیون داخلی لابی

نمایی از دکوراسیون داخلی لابی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
آرین پیکس

دانلود عکس پروفایل جدید و زیبا 2019 + سال1398

 دانلود عکس پروفایل جدید و زیبا 2019 + سال1398 

عکس پروفایل جدید خاص و شاد برتر سال

جدیدترین عکس های پروفایل عاشقانه و خاص دخترانه شاد و غمگین متن دار و بدون متن شاخ و اسپرت برای اینستاگرام و واتس اپ و تلگرام برترین های ۲۰۱۹ و سال ۱۳۹۸ عکس پروفایل رایگان

 عکس خاص عاشقانه

دانلود عکس عاشقانه متن دار

رج به رج
می‌بافم خیالت را
می‌شود بیایی
این دوست داشتن را
دورِ گردنت بیندازم؟
۱۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
آرین پیکس

عکس پروفایل جدید خاص و شاد

عکس پروفایل جدید خاص و شاد برتر سال

جدیدترین عکس های پروفایل عاشقانه و خاص دخترانه شاد و غمگین متن دار و بدون متن شاخ و اسپرت برای اینستاگرام و واتس اپ و تلگرام برترین های ۲۰۱۹ و سال ۱۳۹۸ عکس پروفایل رایگان

برای دانلود کل عکس ها به آخر مطلب مراجعه فرمایید

جدیدترین عکس های پروفایل خاص 2019 و شاد 1398: بزرگ ترین مجموعه عکس پروفایل

عکس پروفایل پسرانه لاکچری با ماشین گرون قیمت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
آرین پیکس

تهران

تهران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. با ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود به نوشته ویکی پدیا. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

از دید ناهمواری‌های طبیعی، تهران به دو ناحیهٔ دشتی و کوهپایه‌ای البرز تقسیم می‌شود و گسترهٔ کنونی آن از ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ متری از سطح دریا امتداد یافته‌است. تهران دارای اقلیم نیمه‌خشک است. در بیشتر سال‌ها، فصل زمستان نیمی از کل بارش‌های سالانهٔ تهران را تأمین می‌کند و تابستان نیز کم‌باران‌ترین فصل در تهران است.

تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
آرین پیکس

چت روم

چت روم

چت روم

اتاق چت یک وب سایت، بخشی از یک وب سایت یا بخشی از یک سرویس آنلاین مانند America Online است، که برای جوامع مختلفی که علاقمند به برقراری ارتباط در زمان واقعی هستند، فراهم می کند. در مقایسه با انجمن ها و گروه های بحث، کاربران قادر به ارسال پیام هستند، اما ظرفیت پیام های تعاملی را ندارند. اکثر اتاق های گفتگو نیازی به استفاده از نرم افزار خاصی ندارند؛ آنهایی که انجام می دهند، مانند چت اینترنتی (IRC) اجازه می دهد کاربران آن را از اینترنت دانلود کنند.


کاربران اتاق گفتگو برای اتاق چت انتخابی خود، نام کاربری و رمز عبور را انتخاب می کنند و وارد اتاق خاصی می شوند (اکثر سایت ها دارای چندین اتاق گفتگو هستند). در داخل اتاق چت، به طور کلی لیستی از افرادی که در حال حاضر در اینترنت حضور دارند، نیز هشدار می دهند که شخص دیگری وارد اتاق چت شده است. برای چت کردن، کاربران یک پیام را به یک جعبه متن می نویسند. این پیام تقریبا بلافاصله در منطقه پیام های بزرگتر قابل مشاهده است و سایر کاربران پاسخ می دهند. کاربران می توانند اتاق های گفتگو را وارد کنید و پیام ها را بدون ارسال هیچ پیام خوانده شده، یک عمل شناخته شده به عنوان خالی کردن.


از آنجا که پیام های گفتگوی چپ خود به خودی و بلافاصله قابل مشاهده است، ممکن است برای سوء استفاده وجود دارد، که ممکن است و یا ممکن است عمدی نیست. میزبان سایت معمولا یک لیست سوالات متداول (FAQ) را برای راهنمایی کاربران برای رفتار مناسب اتاق چت، مانند معرفی خود در هنگام ورود به اتاق، روشن ساختن زمانی که یک سوالی یا پاسخ به یک کاربر خاص را هدایت می کنید، و گزارش دادن اختلال کاربران، برای مثال کاربران متخلف ممکن است به صورت صریح از چت روم های دیگر مورد سوء استفاده قرار گیرند، انحصار مکالمه، یا حتی فقط آن را با تایپ کردن کلمه یا عبارت همانند مکالمه، یک تمرین (بسیار ناامید کننده) شناخته شده به عنوان پیمایش، غیر فعال کنید.


چت روم ها می تواند بر اساس تقریبا هر جنبه ای از تلاش یا علاقه انسان ها تمرکز کند: جوامع جاری مبتنی بر فیلم های کلاسیک، اجداد ایرلندی، پیچاندن باتوم و خواندن روان، برای مثال وجود دارد. سایت های مختلف مانند یاهو، فهرستی از سایت های چت را ارائه می دهند. دیگران، مانند انجمن های MSN Web، از طریق مراحل مورد نیاز برای ایجاد اتاق چت خود، کاربران را هدایت می کنند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
آرین پیکس

دانلود واتس اپ

واتس اپ

واتس اپ

WhatsApp برای کامپیوتر

WhatsApp آزاد Windows ۸ / ۱۰ نسخه کامل specs


برنامه پیام‌رسانی فوری فقط برای گوشی‌های آیفون و android کار نمی‌کند. کامپیوترهای شخصی به شما این امکان را می‌دهد که از app server استفاده کنید و با خانواده و دوستانتان هر جا که هستند صحبت کنید.


pros

It's آزاد: وب رایگان است که استفاده شود و doesn't شامل تبلیغات است.

دستیابی به ارتباطات پایانی: پیغام‌های WhatsApp با استفاده از پروتکل سیگنال ' سیستم‌های باز با استفاده از پروتکل سیگنال "سیستم‌های رادیویی باز"، که در Signal's پیک خصوصی، فرستاده فیس بوک و گوگل allo مورد استفاده قرار می‌گیرد، ایمن شده‌اند.

پیام‌های رمزی به طور پیش‌فرض به پایان می‌رسد؛ برای برخی از برنامه‌های گیرنده رمزنگاری شده دیگر، مانند allo، شما باید به طور فعال برای گپ زدن با استفاده از رمزنگاری هدف نهایی انتخاب کنید.

WhatsApp برای کامپیوتر به شماره موبایل شما بسته شده‌است: نسخه ویندوز of از گوشی شما برای ورود به حساب شما استفاده می‌کند. در هنگام برپاسازی، شما می‌توانید از اسکنر QR در WhatsApp استفاده کنید تا کد QR را در کامپیوتر خود بررسی کنید. زمانی که راه‌اندازی شد، می‌توانید از گوشی یا کامپیوتر تان برای چت کردن استفاده کنید، با همه چیز موجود بین دستگاه‌ها. WhatsApp همچنین از شماره‌تلفن همراه خود برای شناسایی شما و تماس‌های شما استفاده می‌کند. (جالب است، در حالی که نام برنامه کاربردی رسمی وب سایت WhatsApp است، شما می‌توانید از یک مشتری وب سایت یا مرورگر وب برای چت کردن استفاده کنید اما برنامه WhatsApp برای کامپیوترهای شخصی استفاده کنید).

چت گروهی و گروهی: گپ با هر کسی در فهرست آشنا شما. شما می‌توانید با تعداد ۲۵۶ نفر از اعضای خانواده و دوستان و اعضای خانواده بعنوان مدیران گروه چت کنید.

شما می‌توانید ویدئو و عکس‌ها را به اشتراک بگذارید، یک عکس بگیرید و یک عکس با استفاده از دوربین WhatsApp ارسال کنید، مدارک را به اشتراک بگذارید، پیام‌های صوتی ثبت کنید، برچسب بزنید، و اطلاعات تماس را از لیست تماس‌های WhatsApp ارسال کنید.

چشم‌انداز: کیت امنیت و حریم خصوصی Starter

cons

Doesn't شامل هر ویژگی یافت‌شده در نسخه موبایل است: بر خلاف نسخه سیار پیام‌رسان WhatsApp، شما می‌توانید صدا و یا تماس‌های ویدئویی را با برنامه دسکتاپ WhatsApp ایجاد کنید.

concerns های داده فیس بوک: در پرتو اخبار درباره اینکه فیس بوک چگونه و از داده‌های کاربران خود حمایت نکرده است، کاربران WhatsApp ممکن است در مورد چگونگی حفاظت از اطلاعات حساب خود توجیه شوند. (تصمیم بنیانگذار WhatsApp's برای ترک شرکت بنا بر گزارش‌ها مربوط به نگرانی‌های امنیتی فیس بوک به کاهش نگرانی‌های حریم خصوصی است).

در یک به روز رسانی اخیر در رابطه با شرایط سرویس, او گفت: " فیس بوک از اطلاعات حساب کاربری شما برای بهبود تجربیات محصول فیس بوک استفاده نمی‌کند و یا تجربیاتی در فیسبوک در فیسبوک ایجاد می‌کند. "

دنبال تان را در تویی‌تر دنبال کنید تا آخرین اخبار برنامه را حفظ کنید.

دیگر برنامه‌های چت، رمزنگاری نهایی را بدون چمدان ارائه می‌دهند: کمی وجود دارد که WhatsApp پیشنهاد می‌دهد که شما می‌توانید در سایر برنامه‌های پیام‌رسانی ایمن دیگر پیدا کنید. اگر می‌خواهید با کسی صحبت کنید، بسیار خوب است. اما اگر شما به دنبال یک app تماس امن و قابل‌استفاده هستید، می‌توانید دیگری را پیدا کنید - - و مسلماً بهتر است - - از جمله خدمات ارتباطی سیگنال منبع آزاد و آزاد از سیستم‌های Whisper که به شما اجازه می‌دهد متن رمز شده، صدا، و چت کنید را آزاد نگه دارید.

خط پایین

WhatsApp برای ویندوز یک راه آسان برای ارتباط با خانواده و دوستان است که از این برنامه زمانی که شما از تلفن خود دور هستید، استفاده کنید. نسخه PC فاقد تعداد کمی از ویژگی‌هایی است که در برنامه کاربردی تلفن همراه یافت می‌شوند، و اگر حریم خصوصی نگرانی اولیه شما باشد، ممکن است بخواهید برنامه پیام‌رسانی دیگری را در نظر بگیرید که به فیس بوک بسته نشده است.

به علاوه،

فیس بوک یک تایمر شخصی برای کنترل اعتیاد برنامه اجتماعی شما ایجاد می‌کند

اقامت خصوصی و حفاظت‌شده با بهترین امکانات امنیتی فایرفاکس (Download.com)

ویژگی‌های امنیتی جدیدی که به حساب کاربری گوگل می‌آیند (TechRepublic)

کارفرمایان بر روی معتاد به فیس بوک سختگیری می‌کنند (TechRepublic)

سخت گیری حساب جعلی: انصارالاسلام، برهنگی، تنفر و وحشت را قبل از اینکه شما انجام دهید، می‌بیند.

تجزیه و تحلیل برنامه فیس بوک به اشتباه به خارجی‌ها درز کرده‌است (CNET)

توضیحات PUBLISHER

از WhatsApp:

معرفی برنامه رومیزی به این شکل شما یک راه جدید برای ماندن در هر زمانی و هر جایی, چه روی تلفن و یا کامپیوتر در خانه یا کار دارید. مانند وب سایت فیس بوک, برنامه دسکتاپ ما به سادگی یک پسوند از گوشی خود است: این برنامه, تماس‌ها و پیام‌هایی را از دستگاه تلفن همراه شما بازتاب می‌کند.

برنامه دسکتاپ جدید برای ویندوز ۸ + و Mac OS ۱۰.۹ + موجود است و با WhatsApp در دستگاه تلفن همراه همراه می‌شود. از آنجا که این برنامه به صورت natively روی رومیزی شما اجرا می‌شود، شما از notifications رومیزی محلی، میان‌بر صفحه‌کلید بهتر و بیشتر پشتیبانی خواهید کرد.

برنامه را از مرورگر دسکتاپ خود دانلود کنید. سپس برنامه را باز کنید و کد qr را با استفاده از app server در گوشی خود اسکن کنید.

درست مانند وب سایت WhatsApp، برنامه دسکتاپ جدید به شما این اجازه را می‌دهد که با دوستان و خانواده خود پیغام بدهید در حالیکه تلفن تان در جیب شما بماند.

USER REVIEWS

همه نسخه‌های

 

خارج از ساعت ۷

پنج ستاره

 

ستاره

 

سه ستاره

 

دو ستاره

 

ستاره

 

که در این مقاله به آن پرداخته شده‌است.

pros

استفاده آسان است!

cons

میتونه بهتر به نظر بیاد

{review.getR atingValue}} "برای استفاده از whatsapp در PC" در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۸ / VERSION: WHATSAPP برای کامپیوترهای شخصی

pros

اگر می‌خواهید از whatsapp روی کامپیوترتان استفاده کنید، این برنامه واقعاً عالی است. شما اطلاعیه پیام‌ها را درست مانند موبایل خود دریافت خواهید کرد.

معایب:

برنامه مستقل نیست. شما برای استفاده از این app به گوشی هوشمند نیاز دارید.

{review.getR atingValue}} "برنامه بزرگ". تمامی آنچه که من نیاز دارم ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ / VERSION است: WHATSAPP برای کامپیوترهای شخصی

مزایا:

به من کمک می‌کند تا در ارتباط باشم. حرکت آسان

cons

دانلود مشکل بود. مدام می‌شکست.

خلاصه

برنامه عالی کلی. توصیه می‌کنم

" این بهترین خانه " است.

pros

هر چیزی که نیاز دارم

معایب:

اینجا در خانه من زندگی می‌کند،

خلاصه

خیلی متشکرم.

({review.getR atingValue}} "من واقعاً این را دوست دارم" " MAXXXBLACK ۱۰، ۲۰۱۷ / VERSION: WHATSAPP برای کامپیوترهای شخصی.

مزایا:

همیشه برای من مناسب نیست که از طریق تلفن در skype ارتباط برقرار کنم. صحبت در اسکایپ از طریق کامپیوتر بسیار مناسب است.

معایب:

متوجه نشدم.

ارسال پیغام بین رایانه شخصی و تلفن همراه "EasierSoft EASIERSOFT} "، ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ / VERSION: WHATSAPP برای کامپیوترهای شخصی

pros

پیغام بفرستید کامپیوتر شخصی شما را به یک یا چند تلفن همراه ارسال کند، این نرم‌افزار نسخه دسکتاپ است، که از این نرم‌افزار برای ارسال پیغام به کامپیوتر شخصی تان به یک یا چند تلفن همراه استفاده کنید. این برای بسیاری از مردم مفید است، به عنوان مثال اگر شما معلم هستید، باید پیام‌ها را هر روز به تمام دانش آموزان ارسال کنید، این نرم‌افزار می‌تواند به شدت کار شما را تسهیل کند، شما می‌توانید از کامپیوتر برای ویرایش سریع و کارآمد، ذخیره و ارسال messenge استفاده کنید.

معایب:

h.

{review.getR atingValue}} "در صورتی کار نخواهد کرد که تلفن هوشمند داشته باشید" poolm۱ POOLM۱ ۱۵، ۲۰۱۷ / VERSION: WHATSAPP برای کامپیوتر شخصی.

مزایا:

غیر معمول

cons

من تلفن زیرکانه ای ندارم، اونا برای کاری که من می‌کنم، به اندازه کافی برای کاری که من انجام میدم، شرم دارن.

خلاصه

برای من خوب نیست.

نتایج:

نمایش REVIEWS

محاصره مطلق

در VERSION چه چیز جدیدی است؟

نسخه ۰.۳.۲۸۴۸ حاوی جدیدترین features و fixes اشکال است.

عمومی

WhatsApp ناشر

وب‌گاه ناشر وب سایت

تاریخ انتشار ۱۷ آوریل ۲۰۱۹

تاریخ افزوده ۲۳ آوریل ۲۰۱۹

نسخه ۰.۳.۲۸۴۸ نسخه

مقوله

ارتباطات مقوله

گپ subcategory

سیستم‌های عملیاتی

پنجره‌های سیستم‌های عامل

الزامات اضافی دیگر

اطلاعات محرمانه

اندازه پرونده ۱۳۲.۰۷ مگابایت

نام پرونده:

POPULARITY

کل بارگیری‌ها

بارگیری در هفته گذشته

pricing

مجوز مدل مجوز آزاد

محدودیت‌ها در دسترس نیست

قیمت آزاد


وقــت دانــلود رســید

نسخه های پشتیبانی شده
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
آرین پیکس
کانال تلگرام رمان:
کانال رمان