متن عاشقانه
متن عاشقانه

سوپرایز متن عاشقانه ، عکس عاشقانه و پیام عاشقانه هنوز هم بهترین روش برای تحت تأثیر قرار دادن عشق (همسر و عزیزان) شما است ، و فن آوری جذاب پیام کوتاه و اس ام اس با موبایل و از طریق شبکه های اجتماعی از جمله (تلگرام، واتس آپ و اینستاگرام) در این راه کمک شایانی به شما خواهد کرد، اگر به ما اعتقادی ندارید ، فقط سریع برخی از این پیام ها را کپی و جای گذاری کنید و ببینید که چگونه معجزه خواهد کرد و پاسخ دریافت خواهید کرد!

عکس متن دار عاشقانه
عکس متن دار عاشقانه

تو بزرگترین عشق زندگی من هستی! برای شناختن خوشبختی باید گرمای آن را احساس کنم. من به هر دوی ما نیاز دارم که احساس آرامش کنیم. من از همه چیزهایی که روز به روز برایم فراهم می کنی قدردانی می کنم ، عشق احساسی باورنکردنی است ، زندگی برای من بسیار بخشنده بوده از لحظه جادویی که با هم روبرو شدیم ، همه چیز خاص و پر از رنگ های خیره کننده شده دوستت دارم عشقم!

*************

چهره تو زیباست، قلب تو دلیل تمام آرامش و خوشی من در زندگی است، در کنارت همه چیز، خاص، زیبا و شگفت انگیز می شود، در حقیقت هنگامی که در کنارم هستی به نظر می رسد من در بهشتی دیگری گم شده ام، عزیزم هرگز عوض نشو، دوستت دارم

*************

پیام عاشقانه
پیام عاشقانه

هر روز با لبخندی بر لب و قلبم که بیش از هر زمان دیگری می تپد از خواب بیدار می شوم، با صورت تو در افکارم می خوابم و در تمام رویاهایم تو نقش اصلی را داری، این عشقه! لطفاً از هر شخص شگفت انگیز که به زندگی تو رنگ می بخشد ، دست بردار، بله ، زیرا من قول می دهم قلب تو را برای همیشه دوست داشته و از آن مراقبت کنم. عزیزم تو برای من همه چیز هستی!

عکس متن دار عاشقانه دوستت دارم
عکس متن دار عاشقانه دوستت دارم

تو نیمه دیگر من هستی ، قطعه ای که قلب ، روح من ، بدن من را کامل می کند و هر اتفاقی بیفتد ، عشق من به تو هرگز نخواهد مرد ، نه در این زندگی و نه در هیچ یک از زندگی های بعدی، دوستت دارم!

متن های عاشقانه جدید
متن های عاشقانه جدید

تو فردی ظریف و نمونه با قلبی بزرگتر از دنیای که در آن زندگی میکنم هستی، فقط آرزو میکنم هرگز از هم جدا نشویم، زیرا بدون تو در کنار من فقط سایه خودم خواهد بود، دوستت دارم برای همیشه عزیزم

عکس متن دار عاشقانه خوشبختی
عکس متن دار عاشقانه خوشبختی

هر زمانی با هم هستیم ، مدام به این فکر می کنم که چقدر خوشبختم که با تو ملاقات کردم. فقط آرزو می کنم عشق تو به من هرگز محو نشود ، زیرا عشق من برای تو ابدی و بدون قید و شرط خواهد بود. دوستت دارم عزیزم!

 

متن خوش شانسی
متن خوش شانسی

من خوش شانس هستم که در زندگی ام یک فرد روشن فکر دارم، تو خورشید من هستی، هنگامی که روز ابری می شود همانند گل زیبایی هستی که هر مرغ مگس خواری می خواهد آن را ببوسد و آنقد عسل دارد که همه زنبورهای عسل می خواهند آن را لمس کنند

.
.
.

با تو من شیرین ترین کلمات را زمزمه و سپس آن را به یک لالایی تبدیل میکنم، با تو به چیز های بیشتری نیاز ندارم، زیرا بزرگترین ثروت را در حال حاضر دارم که هر کسی می تواند رویای آن را داشته باشد

.
.
.

تو زیبا هستی! قسم می خورم ، لحظات کنار تو بودن یک جادوی ناب است، وقتی با من هستی به اوج های جدیدی از خوشبختی ، عشق و اشتیاق می رسم، برای من بهتر است که اصلاً زندگی نکنم تا اینکه بدون تو زندگی کنم.

.
.
.

تو آغازگر ، آخرین و تنها عشق من هستی، خوشحالم که تا آخر عمر همه طلوع و غروب های خورشید را با تو به اشتراک می گذارم.

.
.
.

عاشقانه
عاشقانه

فقط حضور تو مرا خوب می کند و احساس می کنم در آغوش تو ایمن هستم و هیچ چیز دیگری مرا شاد نمی کند جز تو ، پناهگاه من. گویی با هر نگاه تو، من فراتر از بهشت ​​می روم ، جایی که در آن لحظه تنها جز فکر به بوی گل چیز دیگری حس نمی شود. تو عصاره زندگی من هستی زیرا هر لحظه با تو مانند این است که من عمر طولانی تری دارم ، پس با من بمان، من تو را دوست دارم و چیزی جز ما وجود ندارد ، فقط من و تو.

.
.
.

 

فقط نمی توانم واژه ای پیدا کنم که نشان دهد تو چقدر خاص هستی و هیچ چیز مرا از زندگی در کنار تو و تقسیم روزهایم با تو خوشحال نمی کند. دوستت دارم عزیزم!

.
.
.

متن های عاشقانه برای ارسال به عشق

سلام عزیزم! امیدوارم این پیام زیبا لبخند تو را برانگیزد: می خواهم بدانی که تا زمانی که دنیا بچرخد و زمانها تغییر کند ، عشق من به تو برای همیشه ماندگار خواهد بود.

.
.
.

میدونی کی فهمیدم دوستت دارم؟ وقتی تو را به عنوان زنی دیدم که ابدیت و ابدیت را با او خواهم گذراند، دوستت دارم همسرم

.
.
.

متن عاشقانه ادبی

بگذارید بیش از حد معمول عاشقانه و جذاب باشم و به شما بگویم که آسمان پرستاره بدون شما خالی است ، خورشید گرم نمی شود و هیچ چیز مرا راضی نمی کند ، فقط شما زندگی من را پر از معنی می کنید.

متن رمانتیک
متن رمانتیک

عزیزم ، عشق من به تو بی قید و شرط است ، از اعماق قلب من رشد می کند ، و بدون محبت و گرمای تو قلبم از تپیدن متوقف می شود ، تنها خواسته ام این است که برای همیشه در کنار من باشی.

*

*

*

متن عاشقانه طنز

آیا می دانید بهترین همسر جهان لیاقت چه چیزی را دارد؟ او به یک (مرد|زن) دوست داشتنی ، باهوش و دوست داشتنی احتیاج دارد. تبریک من ، شما مرا دارید!

*

*

*
متن ادبی عاشقانه

لبخند ناز تو قلب یخ زده مرا ذوب کرد. ممنون از همه خوشبختی که به من دادی ، دوستت دارم.

*

*

*

متن عاشقانه به دخترم!

تو ملکه قلب من و عشق من هستی. بهترین زمان زندگی من وقتی بود که برای اولین بار تو را دیدم ، دختر نازنینم!

*

*

*

من می توانستم زیباترین گلها را به نشانه عشق عمیقم به تو هدیه دهم ، اما در مقایسه با زیبایی تو رنگ پریده اند.

*

*

*

من تو را با یک ستاره مقایسه می کنم ، اما درخشان ترین ستاره در مقایسه با چشم های خیره کننده تو کم نور است. بنابراین من به روشی ساده و فروتنانه به توخواهم گفت که عشق تو گرانبهاترین چیز در زندگی من است.

متن رمانتیک و عاشقانه
متن رمانتیک و عاشقانه

من همیشه فکر می کردم که یک نفر در زندگی خود فقط یک بار می تواند خوشبختی را تجربه کند ، اما با تو فهمیدم که خوشبختی برای من هر دقیقه ، هر ثانیه ، هر روز عاشقانه ای است که با او می گذرانم.

***

می دانی که دنیا فقط با عشق می تواند نجات یابد ، اما عشق من به توآنقدر قوی است که می تواند میلیون ها قلب شکسته را درمان کند. تو همه چیز من هستی ، من تو را دوست دارم.

***

وقتی با زن رویاهایتان ملاقات می کنید ، احساس می کنید راهی برای بهبود زندگی شما وجود ندارد. اما وقت آن فرا می رسد که آن زن شگفت انگیز به همسری محبوب تبدیل می شود. دوستت دارم عزیزم.

***

تو رویای من هستی من با شخصیت تر ، باهوش تر ، عاشقانه تر ، شیرین یا فهمیده تر از تو آشنا نشده ام. من هنوز نمی توانم بفهمم که چرا لیاقت این همه خوشبختی را دارم ، اما بسیار شکرگزارم که زندگی ما با هم برخورد کرد. امیدوارم شادی که امروز احساس می کنیم هرگز پایان نیابد. هر اتفاقی بیفتد ، می دانم که دیوانه وار دوستت دارم! من به خاطر تو زنده ام!

***

تصویر تو در ذهن من نقش بسته است. قلبم نام تو را نجوا می کند و وقتی چشمانم را می بندم صورت تو را می بینم. تو بهترین قسمت من هستی و من تو را بیشتر از آنچه فکر می کردم دوست دارم.

***

متن عاشقانه تقدیم به دخترم

می دانی که با تو، فهمیدم زندگی در کمال زندگی و لذت بردن از هر نفس به چه معناست. تو به من کمک کردی دنیا را با چشمانی شاد ببینم ، عشق من ، دختر نازنینم. من دیوانه ی توام.

.
.
.

در این دنیا هیچ چیز زیبا و رمانتیک تری از دیدن چشمان خواب آلود تو و در آغوش گرفتن وجود ندارد. اگر 60 سال دیگر به من قول بدهی ، پس من به هیچ چیز دیگری در این دنیا احتیاج ندارم.

.
.
.

متن عاشقانه سپاسگزاری

فقط احمق ها معتقدند که عشق انسان را آسیب پذیر می کند. عشق انسان را قوی و شجاع می کند. عشق تو از من آدم بهتری ساخته است. با تشکر از شما ، من به کسی تبدیل شده ام که همیشه می خواستم باشم.

.
.
.

ستارگان ، دریاها ، اقیانوس ها ، همه عجایب جهان را من به خاطر لبخند زیبای تو به زیر پاهای تو خواهم انداخت.

.
.
.

هنگامی که برای اولین بار با تو آشنا شدم ، آرزو می کردم توجه تو را جلب کنم ، اما حتی نمی توانستم تصور کنم که زندگی من را چنان بنیادی تغییر دهید، تو به مهمترین فرد زندگی من تبدیل شده ای و من نمی توانم بدون تو زندگی کنم.

امیدوارم از سری اول متن و پیام های عاشقانه مشکوک خرسند بوده باشید و لحظات بودنتان در کنار ما مفید واقع شده باشد، به زودی این مطلب آپدیت و مطالب جدیدتر را فراهم خواهیم کرد