رمان در وجه لعل
رمان در وجه لعل

دانلود رمان در وجه لعل اثر بهار برادران با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون نسخه کامل با ویرایش جدید و لینک مستقیم رایگان

امروز برای شما در رمان بوک داستان دختری تنها که بعد از فوت پدرش، توسط خاندان پدری اش مکرر خودش و مادرش مورد توهین و سرزنش هستند، برای خرید منزلی دچار بدهی سنگینی شده و همزمان از کار اخراج شده و تنها حامی خود را از دست می دهد، در یکی از همین روزهای غیر منتظره در وجه لعل از طریق پیک و توسط شخصی ناشناس چندین فقره چک ...

خلاصه رمان در وجه لعل

ساکت ایستاده بود و یک دستش مشت شده، کنارش آویزان بود ... زبانم را روی لبهایم کشیدم و تارهای صوتی ام انگار توی همگره خورده بودند که صدایم آنطور لرزان به گوش رسید: «حالا ... حالا باید چی کار کنم؟» البته که راهنمایی اش را نمی خواستم، می خواستم همان جملات را باز تکرار کند ... تکرار کند تا شاید باورم شود شوخی نمیکرده! قلبم یاغی شده بود و بی امان می کوبید.

دست دور دهانش کشید و چانه اش را فشرد ببین لعل ... من ... الان باید چی کار کنم؟ توی حرفش پریدم ... چشمانش گرد شد ... شاید چون هرگز صدای بلند جیغ مانند و بی شباهت به فریادم را نشنیده بود ... نه در آن یک سال و خرده ای که رابطه مان پا گرفته بود و نه قبل تر ... هرچه بود احترام بود و محبت ... گاهی هم ناز های دخترانه من که او چشم بسته خریدار بود ... لب هایش را روی هم فشرد و با گفتن جمله بعد نگاهش را دزدید:  «برو کارگزینی»

چانه ام لرزید ... چشمانم پر شد و ناباور عقب رفتم ... بعد هم عقبتر; آنقدر که از اتاقش که بیرون زدم ... بدون توقف از مقابل منشی گذشتم ... قربانی صدایم زد ... بی اهمیت به زن خودم را به راه پله ها رساندم ... اشکهایم را توی کاسه چشمانم اسیر کردم مبادا که ببارند ... قلبم داشت می ترکید ... باورم نمی شد! تنها چند ماه به شش سال مانده بود! یادم به لحظه ای افتاد که به اتاقش احضار شدم ...

منبع این رمان سایت رمان بوک میباشد، جهت دانلود به وبسایت رمان بوک مراجعه کنید