رمان سرنوشت تلخ و شیرین
رمان سرنوشت تلخ و شیرین

دانلود رمان سرنوشت تلخ و شیرین اثر الهه احمدی با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون و جاوا با ویرایش جدید و لینک مستقیم

قهرمان قصه ما دختری هست که دشواری ها و خشونت های زیادی تو زندگیش داشته از جمله درگذشت ناگهانی مادرش اونم از صدقه سر خیانت پدرش ، زندگی توی خونه ای که زن باباش اجازه ورودش به اون خونه رو با مرگ مادر ستاره گرفته ، در این بین ستاره ی عاشق ما مجبوره که تن به خواسته های نامعقول پدرش بده ، خواسته هائی مثل یک ازدواج اجباری ...

خلاصه رمان سرنوشت تلخ و شیرین

برگشتم و به صورت برزخی بابا نگاه کردم

پایین پله ها ایستاده بود ... انگار شاهد مکالمه ما بوده!

نزدیک آمد و گفت : این چه طرز حرف زدنه ؟

به ثریا نگاه کردم که یکی از ابروهایش را بالا داده بود و با لبخند کج نگاهم میکرد.

صورتم در هم شد ... ثریا : فرهاد من فقط بهش گفتم تو گفتی منتظرت بمونه کارش داری

بابا سوالی نگاهم کرد ... بی تفاوت شانه بالا انداختم و گفتم : بار آخرش باشه با من حرف میزنه وگرنه همین برخورد را از من میبینه.

ثریا مظلوم به فرهاد نگاه کرد و با صدای بغض آلود گفت : فرهاد من دیگه از اینهمه تحقیر خسته شدم تا کی باید تحمل کنم ؟

بابا با مهربونی نگاهش کرد و وقتی سرش را چرخاند و به من چشم دوخت نگاهش خشمگین بود!

این بار چندم بود میسوختم ... چرا هنوز هم این سوختن ها درد داشت؟

قلبم خاکستر شده بود ... نه یخ زده بود ... بابا : ستاره بیا توی سالن کارت دارم

اما من دیرم شده ... با صدای بلند و غیر دوستانه ای گفت : گفتم بیا کارت دارم ...

پوفی کشیدم و وارد سالن شدم و روی مبلی روبرویش نشستم.

بابا گلویش را صاف کرد و گفت : میرم سر اصل مطلب چون هم تو وقت نداری هم من حوصله حرف اضافه ندارم!

گلویش را صاف کرد و ادامه داد ... یکی از شرکام که مرد خیلی خوب و مورد اعتمادیه تو را از من خاستگاری کرده.

چی میگه ؟ چه راه آسونی را برای اینکه من را از زندگیشون دور کند انتخاب کرده!

آره اگر من نباشم راحت تر با همسر و پسرش زندگی می کند.

بی توجه به ادامه حرفهایش بلند شدم و گفتم ...

به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود رمان سرنوشت تلخ و شیرین